Mistrzostwa Polski Szkół Średnich w Programowaniu Zespołowym 2024
Problem description
Janusz, słynny już na całym świecie biznesmen, prywatnie jest wielbicielem gry w Nima. Niedawno pojechał na konferencję odbywającą się w San Bajtisco, której tematem były różne wariancje gry Nim. Na samym końcu przedstawiono tzw. “problem roku”, który do dziś pozostaje nierozwiązany. Januszowi marzy się sława wybitnego odkrywcy, która zwiększy prestiż jego firmy, a co za tym idzie - zwiększy zyski.
Problem jest następujący - dwóch graczy, nazwijmy ich kempuss i DomiKo mają N stosików z klockami (różne stosiki mogą mieć różną ilość klocków) i na zmianę wykonują ruchy (zaczyna kempuss). W jednym ruchu gracz może zabrać dodatnią liczbę klocków z dowolnego stosika, a następnie z tego samego stosika może zabrać dowolną liczbę (być może zero) klocków i dowolnie rozdysponować je pomiędzy pozostałe stosiki. Oczywiście stosik musi mieć nieujemną liczbę klocków na sobie. Gracz przegrywa w chwili gdy nie może wykonać ruchu (nie ma stosika z dodatnią liczbę klocków na nim).
Niestety Janusz nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, dlatego postanowił zlecić to Tobie - nie zawiedź go!
Napisz program, który wczyta opis stanu początkowego rozgrywki i wypisze, który gracz wygra.
Wejście
Pierwszy wiersz wejścia zawiera jedną liczbę całkowitą N oznaczającą liczbę stosików na początku gry. Drugi wiersz zawiera liczby A1, A2, ..., AN oznaczające liczbę klocków na stosikach.
Wyjście
Jako wynik wypisz pseudonim gracza, który wygra - “kempuss” jeśli wygra gracz pierwszy, w przeciwnym wypadku wypisz “DomiKo” (bez cudzysłowów).
Ograniczenia
1 ≤ N ≤ 105, 1 ≤ Ai < 230
W testach wartych 20 punktów zachodzi N ≤ 4, Ai ≤ 5.
Przykład
Input | Output | |
|
|
Input | Output | |
|
|