Mistrzostwa Polski Szkół Średnich w Programowaniu Zespołowym 2024

2020-2022 2023 Regulations Schedule RODO info Ranking

Problem description


Kółko i Krzyżyk (duże)
(kolko-i-krzyzyk-big)
Limit pamięci: 32 MB
Limit czasu: 1.00 s

W Las Vegas odbywają się zawody najniższej klasy. O tytuł mistrza Zbąszynka w kółko i krzyżyk walczą najwybitniejsi stratedzy ze Skellige: Magnus Carlsberg, oraz Włodzimierz Biały. Tak się jednak składa, że włodarz gali, który jest bułgarskim samurajem, obstawił cały majątek na wygraną jednego z zawodników. Z obawy że partia może zakończyć się remisem postanowił zmodyfikować zasady. W tej partii gra toczyć się będzie na prostokątnej planszy rozmiaru N × M. Zwycięży jednak standardowo ten, kto ułoży trzy ze swoich figur w wierszu, kolumnie, bądź na ukos. Rozgrywkę zaczyna Magnus Carlsberg. Bułgarski samuraj zastanawia się jaki będzie wynik dla danej konfiguracji, przy założeniu że obaj gracze grają optymalnie.

Wejście

W pierwszym i jedynym wierszu wejścia znajdują się dwie liczby całkowite N, oraz M.

Wyjście

W pierwszym i jedynym wierszy wyjścia znajdują się napis “Magnus Carlsberg”, jeśli zwycięży Magnus Carlsberg, “Włodzimierz Biały”, jeśli zwycięży Włodzimierz Biały, oraz “Remis” w przypadku remisu.

Ograniczenia

1 ≤ N, M ≤ 2500.

Przykład

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
3 3
Remis

Znany przypadek, w którym żaden z graczy nie ma strategii wygrywającej